Cille Çizgi Filmi

andenur – 21.01.2011
ya bu çok güzel bayılıyorum ya
nilay sönmez – 20.01.2011
cilleyi ilk bölümünden çok sevdim. çizimler ve animasyon hem çok güzel en çok müdrik amca (usta) ve solin’i seviyorum
Furkan YAZICI – 20.01.2011
trt çocuğun en güzel filimlerinden birisi CİLLE keşke her gün yeni bölümü gösterilse
Badesu Çiçek – 20.01.2011
Cille o kadar güzelki izlemeye doyamam. kayraya aşığım bu yüzden Solini hiç sevmiyom, 2. bölümdeki köyülüler çok iyi olmuş. Uuuuuu Cilleeeeeee.
MUSTAFA YİĞİT ÇELİK – 20.01.2011
CİLLE ÇOK GÜZEL BİR FİLİM ÇOK SEVİYORUM HİÇ KAÇIRMADAN İZLİYORUM
erdem bütün – 20.01.2011
cileyi seviyorum
enes meriç – 19.01.2011
bence çok güzel en çok kayrayı seviyorum
MEHMET FATİH ÖZYAVUZ – 19.01.2011
CİLLE.Yİ SEVEREK VE EĞLENEREK İZLİYORUZ…
sacide nur süer – 19.01.2011
Süper bir çizgifilim her cumartesi zevk ile izliyorum Cille yi herkese tavsiye ederim. müdrik amca çok komik ilk yabancıarın yaptığını düşün düm okadar cille 1ocakta TRT çocukta diye bas bas bağırmanızda bir neden varmış. Annem bunun kız çigifilimi olmadığını düşünüyor ama ben hala izliyorum bu hafta daki bölümü çok merak rediyorum ezakiler acaba ne yapacak ben C ille yi yi yapanlara teşşekkür ediyorum.
fırat enes dogan – 19.01.2011
cille çok güzelll degilmi arkadaşlar ben begenerek izliyorum…
Sude KILIÇ – 19.01.2011
Cille çok güzel ben hergün yayınlansın derim ( haftasonu)
solin – 19.01.2011
ben bu çizgi filmi severek izliyorum adımı solin koyuyorum
elif sude – 19.01.2011
çizgi filmi çok beğendim ve çok severek izliyorum.
gizem aydoğan – 18.01.2011
CİLLE ÇOK GÜZEL BİR ÇİZGİFİLM OLMUŞ.CİLLENİN HİÇ BİR BÖLÜMÜNÜ KAÇIRMADIM.CİLLENİN HAFTA İÇİ DE OLMASINI İSTİYORUM.EN ÇOK DA SOLİNİ SEVİYORUM
doğukan gevrek – 18.01.2011
kardeşim izlerken . gözüm bu cızgı ılme takıldı ve izledim çok ama çok güzelllll :)): ):):):)):):):):)

Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

